دستگیری مرد مامورنما در شهرک شهید رجایی مشهد واژگونی وانت در دزفول ۷ زن کارگر را مصدوم کرد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال
سرخط خبرها

پلیس مشهد دوچرخه سرقتی را قبل از اطلاع مالک از سرقت، بازگرداند!

  • کد خبر: ۱۸۰۹۴۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
پلیس مشهد دوچرخه سرقتی را قبل از اطلاع مالک از سرقت، بازگرداند!
سرکلانتر شرق مشهد گفت: یکی از تیم‌های پیشگیری کلانتری طبرسی‌شمالی مشهد هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به مردی جوان که با دوچرخه تردد می‌کرد، مظنون شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی این فرد را متوقف و دستگیر کردند.

عرق از سر و صورتش می‌چکید، اما رگه‌های خوش‌حالی در چشمانش برق می‌زد و همین‌طور که رکاب می‌زد، به خودش تبریک می‌گفت که تعداد سرقت‌هایش به‌زودی از ۱۰ فقره هم رد می‌شود. همین هم به او انرژی می‌داد تا با سرعت تمام رکاب بزند و به‌سرعت از محدوده طبرسی‌شمالی دور شود. باید خودش را به محلی امن می‌رساند و آن وقت، فرصت برای استراحت زیاد بود.

دقایق پر استرسی را پشت‌سر گذاشته بود. مدتی بود که خانه چهارطبقه را زیر نظر داشت و می‌دانست که یک دوچرخه نونوار در پارکینگ آنجاست. تخمین زده بود که سرقت دوچرخه خیلی زمان نمی‌برد و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نقشه‌اش را عملی کند.

همه‌چیز به‌خوبی پیش رفته بود و مطمئن بود که هیچ فردی او را هنگام خروج از آپارتمان و بیرون‌آوردن دوچرخه ندیده است، اما اصلا فکرش را نمی‌کرد آن‌که نباید به او شک کند، مچش را در خیابان بگیرد و هنوز چند دقیقه نگذشته، دستش رو شود.

البته عجیب‌تر اینجا بود که هنوز صاحب اصلی دوچرخه هم خبردار نشده بود که دوچرخه‌اش در پارکینگ نیست و به پلیس شکایتی اعلام نشده بود، اما این پلیس بود که پابه‌رکاب، سوار بر دوچرخه سرقتی، آن را به صاحبش که حسابی گیج شده بود و نمی‌دانست چه خبر است، تحویل می‌داد.

سرکلانتر شرق مشهد در تشریح جزئیات این پرونده گفت: یکی از تیم‌های پیشگیری کلانتری طبرسی‌شمالی هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به مردی جوان که با دوچرخه تردد می‌کرد، مظنون شد.

سرهنگ رضا صاحبکار افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی این فرد را متوقف و دستگیر کردند. متهم در همان بازجویی‌های اولیه اعلام کرد دوچرخه را دقایقی پیش از راهرو یک آپارتمان چهارطبقه دزدیده است.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی خود را به محل سرقت که یکی از خیابان‌های همان محدوده بود، رساندند و دوچرخه را به صاحبش بازگرداندند، درحالی‌که مال‌باخته تا آن لحظه حتی از سرقت آگاه هم نشده بود.

سرکلانتر شرق مشهد ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری باتوجه‌به مستندات موجود به چهار فقره سرقت منزل و سه فقره سرقت از ساختمان‌های درحال‌ساخت اعتراف کرد و پس از درج در پرونده، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->